Po przerwie

środa, 26 lutego 2014

Dzieją się rzeczy niesłychane - wracam do pisania. Zabiegać o Wasze serca nie zamierzam, jeśli chcecie, to czytajcie - "pozanudzam" tych, których interesują moje nieciekawe przemyślenia - nic na siłę.

Co u mnie?

Sporo się dzieje, naprawdę sporo. W sieci pojawiło się od groma numerów z moimi gościnnymi zwrotkami - jeżeli informacje o mnie czerpiecie jedynie stąd, to pozostaje Wam sporo do nadrobienia. Cała reszta - by pedantycznie nie nazywać codzienności "życiem prywatnym" - zaczyna się powoli układać. Najwyraźniej wydoroślałem.

4 komentarze:

  1. jest szansa że usłyszymy ballade o niespełnionej miłość 2?? obiecałem odliczalismy i nie było..

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pisz od razu że pozanudzać, nie masz wiary w siebie? jeśli ktoś chce i tu wchodzi i czyta to nie po to by czytać "nudę"
    dawaj więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem, że ktokolwiek wchodzi!

      Usuń