100000 wyświetleń "We dwójkę" w serwisie YouTube!

wtorek, 26 maja 2015



Myślę, że mogę być dumny - w ciągu niespełna dwóch tygodni przekroczyliśmy magiczną liczbę stu tysięcy odsłon "We dwójkę" w serwisie YouTube

Zdaję sobie sprawę, że tym razem w znaczący sposób się do tego przyczyniliście, ale przypomniały mi się czasy "Ballady o niespełnionej miłości" albo "Najbardziej" - zastanawiam się, czy wszystko potoczyłoby się równie fajnie, gdybym nigdy nie nagrał tych dwóch numerów. 


Dawniej myślałem, że sukces tych utworów miał znaczący wpływ na całą resztę, jednakże teraz, kiedy się nad tym zastanowię, dochodzę do wniosku, że nic nie dzieje się bez przyczyny - konkursy, współpraca z Unhuman Familią, współpraca z Erde Wear i to, że teraz niespodziewanie spada na mnie propozycja zrobienia klipu... to wszystko nie dzieje się ot tak. Kiedy rezygnowałem ze współpracy z UF, wiele osób mówiło mi, że marnuję szansę. W duchu sobie powtarzałem, że jeśli jestem coś wart, jeżeli muzyka jest tym, co powinienem robić, to nie ucieknę od niej rezygnując z wytwórni. Że to i tak mnie w końcu dosięgnie, że jeszcze będzie okazja. Albo okaże się, że to gówno warte i powinienem zająć się czymś innym. 

Jednak się udało. No, udaje... czy się uda? Przekonamy się za parę lat.


2 komentarze: