12.05 premiera klipu | Kilka słów do słuchaczy

środa, 6 maja 2015

Podaję oficjalne informacje odnośnie premiery klipu - premiera przewidziana jest na 12 maja i wszystko wskazuje na to, iż obędzie się bez komplikacji, co bardzo mnie cieszy. Z racji faktu, iż jest to mój pierwszy teledysk, prosiłbym o wyrozumiałość, a także o niezwracanie uwagi na wygląd - ładniejszy nie będę. Nie nastawiajcie się na fajerwerki, bo jest to radiowy numer - prosty i przyjemny (choć, rzecz jasna, smutny). Chyba kiepski ze mnie aktor, ale cóż, udawanie nie przychodzi mi zbyt łatwo.

Całości wyczekujcie na najpopularniejszych portalach, stacjach radiowych i kanałach muzycznych - różnie to bywa, więc nie chcę ich wymieniać, aczkolwiek z pewnością trudno będzie Wam przeoczyć premierę.

Z całego serca proszę o udostępnienia - byście zrobili tyle, ile możecie zrobić, by mi pomóc w promocji tego klipu. Zdaję sobie sprawę, że wielu artystów ma w dupie swoich słuchaczy, to, co dla nich robią i tak dalej, natomiast ja jestem w stanie wymienić Wasze nazwiska bez najmniejszego problemu i doceniam tych, którzy są ze mną od samego początku, kiedy to niewiele się udawało, a także tych, którzy byli, kiedy już wydawało się, że jestem tak blisko spełnienia tych marzeń, a okazywało się zupełnie inaczej. Bardzo to doceniam - ta garstka, którą stanowicie, jest dla mnie bardzo ważna. Nie zastąpią Was Ci, którzy zaczną mnie słuchać ze względu na telewizję lub radio. Sami doceniliście wartość mojej muzyki - bez pomocy mediów.

Mam nadzieję, że dalej będziecie ze mną. Jeśli będę mógł na Was liczyć, to za parę lat z pewnością nie ominie Was nagroda, zadbam o to.

Długa droga za nami, czyż nie?

"Pamiętajcie, że jestem z Wami na zawsze,
nawet jeśli moją ksywą tu podpisze się ktoś za mnie,
dzięki wielkie za pomoc i zrozumienie,
pytaliście o to setki razy - to Wy dajecie natchnienie,
snów miałem wiele, teraz wypijcie za mnie,
bo najbardziej pragnę, by to Wam było dziś łatwiej".


Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz