Ebro - Nic nie zarzucą mi - PREMIERA!

sobota, 30 maja 2015

W dniu wczorajszym miała miejsce premiera luźnego numeru pt. "Nic nie zarzucą mi". Trochę różni się od tego, co zazwyczaj piszę - od czasu do czasu potrzebuję odreagować. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!

Jeszcze jedno - kawałek wrzuciłem na nowy kanał, zatem proszę o subskrypcje. Na stary już nic wrzucać nie będę.

Miłego dnia!




Tekst:

Oni nie czuliby tego, co czuję gdy,
do niedawna idole stają się kolegami z branży,
jak o tym nie marzysz, to i nie rozumiesz nic,
mówili nam, dalej cicho o tym, bo nie gramy fajnie,
podobno nie warto jest marzyć, po co? na co?,
jednak dałem radę, jak tam u mnie? Spoko, tato,
robię swoje i mi jeszcze za to płacą sos,
gdybym nie był siebie pewien, tobym rzucił dawno to,
teraz ja mam bekę z Was, raperzyny,
macie tyle z tego, ile warte Wasze wypociny,
to miasto nie kocha tych, co stają ponad tym,
pierdolę to, Ty dalej rapuj do kolegi z ławki, 
jak wolisz, często brakuje mi kontroli,
czynnika, który stymuluje postrzeganie, przez co,
nie żałuję tylko tych słów, na które mi pozwolisz, 
wypowiadanych, na trzeźwo.


Teraz już tylko czuję dumę, kiedy patrzę w tył,

nic nie zarzucą mi, nic nie zarzucą mi,
nie będę czekał aż w końcu te chmury runą, dziś,
nic nie zarzucą mi, nic nie zarzucą mi.


Żyj moim życiem, chyba opłaca się nim żyć, co?,

skoro mówisz o nim tak, jakbyś nie oddychał,
dawno, za te słowa rzuciliby mnie na stos,
ale nie wierzę w Boga, bo nie znamy się do dzisiaj,
nie zabierze mnie do siebie nigdy,
zabiorą papierosy, blizny, igły albo whisky,
morfina albo siksy, choć nie oglądam TV,
patrzę na monitory, na nich życia poskładane z linii,
wyglądają prosto tak,
dłońmi badamy kontury, jak blizny na oczach zdobią twarz,
nad nami świat i nie wydaje mi się lepszy,
bo jakaś pizda znowu leczy swoje kompleksy,
jestem jeden - zera stoją za mną, damned, to,
ich pierdolenie od zawsze powiększa moją cenę, yo,
jak Ceneo - promocje, emocje i świeży flow,
raperzy zapytają znowu: Skąd się mu to bierze to?

3 komentarze:

  1. Stary Ebro, kozacki kawałek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się stało, że nowy kanał założyłeś?
    A numer dobry, mocne w chuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry tekst, to sie liczy!
    Przy okazji zapraszam na mojego fanpage : https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts oraz bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń