Ebro - "We dwójkę" - TELEDYSK

wtorek, 12 maja 2015

Efekt współpracy z poznańskim Smoła Studio, która była dla mnie niemałym zaskoczeniem, a także mój pierwszy i w pełni profesjonalny teledysk. Jeżeli chodzi o kwestię gry aktorskiej, to najlepiej byłoby ją przemilczeć - nigdy nie lubiłem kamer.

Jest to lekki i przyjemny, choć smutny utwór, który opowiada o skrajnych uczuciach i rozterkach, jakie towarzyszą utracie najbliższej nam osoby. Całość jest prosta w przekazie i powinna trafić do każdego z Was - taki był zamiar, więc "zbyt prosto" w tym wypadku nie jest argumentem, który dałby mi do myślenia. Muzyka nie zawsze musi być ciężka sama w sobie - w tym wypadku "ciężkość" utworu buduje klimat całości i oprawa graficzna.

Serdeczne podziękowania dla Sandry Łupickiej za ogarnięcie wszystkiego za mnie, dla Michała Kwiatka za wiarę w moją muzykę i dla Filipa Wendlanda za błyskawiczne ogarnięcie kwestii związanych z realizacją klipu, a także za nieustanne instruowanie mnie podczas kręcenia ujęć.

W niedługim czasie teledysk powinien pojawić się na wszystkich najważniejszych portalach hip-hopowych, muzycznych, a także w telewizji i w radiu (tzn. nie teledysk). Jak na razie utwór pt. "We dwójkę" mogliście usłyszeć przedpremierowo w Radio Eska, RMF MAXXX oraz w internetowym radiu YoungStars.

Miłego oglądania!


5 komentarzy:

  1. Standardowo spoko! Widzę, że nawet komerchę robisz w swoim klimacie, fajnie, że się nie zmieniłeś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Propsy, zakochałam się w tym kawałku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jeżeli pragniesz, by było tak jak dawniej, złap mnie za dłoń i ruszmy tam gdzie świat nas nie odnajdzie" - mistrzowskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hiphopnigdystop31 maja 2015 23:49

    cały czas się rozwijasz, dobrze mistrzu! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń