Trochę o mnie, trochę o niczym

sobota, 18 lipca 2015

Istnieją dwa rodzaje blogów - dzielą się one co prawda na wiele sposobów, jednakże moje kryterium podziału jest takie, a nie inne. Albo piszecie posty na jakieś konkretne tematy, o czymś, albo piszecie o sobie i o swoim życiu.

Osobiście zawsze byłem w tej kwestii rozdarty, bo pisząc posty poruszające określone zagadnienia, szybko traciłem entuzjazm, a wplatając w nie informacje odnoszące się do własnej twórczości, czułem, że gryzą się one z wszystkim innym, co publikowałem do tej pory. Ostatecznie postanowiłem pisać o tym, co dzieje się wokół mnie, co dotyczy mojej osoby i tego, co dla mnie najważniejsze - o muzyce.

Zdaję sobie sprawę, że niektóre wpisy zdają się być dla wielu zwyczajnie bezsensowne, ale z drugiej strony, uważam że każdy wierny słuchacz doceni fakt, że usiłuję mu przybliżyć w jakimś stopniu swoją osobę, pisząc takie bzdury.

Co nowego? Wydaje mi się, że przywykłem już do nowego miejsca zamieszkania i nowego miasta. Znalazłem pracę, z której na obecną chwilę jestem bardzo zadowolony. 

W planach mam również dwa nowe utwory, potem kolejny klip i - prawdopodobnie - "Balladę o niespełnionej miłości 3", która to będzie ostatnią już, podsumowującą częścią trylogii. To tyle z planowanych rzeczy - nie uwzględniam gościnek i tym podobnych, bo to kwestia, która w moim przypadku zawsze pozostaje otwartą. 

Miejmy nadzieję, że będziemy się słyszeć w tym roku zdecydowanie częściej. Musicie być wyrozumiali, bo mam teraz sporo na głowie, 5!

 

1 komentarz:

  1. Plany ambitne, mam nadzieję, że wszystko wypali. Czekam i kibicuję, ebro!

    OdpowiedzUsuń