Ebro - oficjalnie w sieci, czyli Facebook, Instagram i YouTube

niedziela, 2 sierpnia 2015

Cześć!

Ostatnio wiele się działo - również, jeżeli chodzi o moje oficjalne, internetowe profile. Gdzie możecie o mnie poczytać lub pogadać? Przede wszystkim na blogu, coraz częściej na niego zaglądam. Istnieje też wiele innych źródeł informacji o mnie, które są na obecną chwilę dość wiarygodne i aktualne:

FACEBOOK
Platforma, z której korzystałem najczęściej. W tej chwili zaglądam tam nieco rzadziej, Multum informacji - choć nie zawsze Wam odpiszę, to i tak jest co czytać.

INSTAGRAM
Tutaj z kolei portal, który odwiedzam zdecydowanie częściej niż Facebooka. Nie jest to rzecz stuprocentowo muzyczna, bo znajdziecie tam masę pierdół niezwiązanych bezpośrednio z moją twórczością, ale za to odpowiadam na prywatne wiadomości i komentarze - polecam śledzić.

YOUTUBE
Wiadomo, profil w serwisie YouTube musi być. Było sporo zamieszania, więc wyjaśniam: jeżeli chodzi o YouTube'a, niedawno założyłem nowy profil. Stare utwory zostały na starym, za to nowe będą pojawiać się już jedynie na tym - subskrybujcie.

Do tego wszystkiego warto jeszcze wspomnieć o blogu, o którym zapominacie, a przecież coraz więcej tutaj piszę i warto dodać zakładkę do ulubionych albo od czasu do czasu napisać komentarz, prawda? Zawsze to motywacja.

Jest jeszcze Soundcloud. Znajdziecie go bez problemu - zaglądam na niego raz na ruski rok, ale za to wrzucam utwory, które możecie sobie zapisać na dysku twardym (w dobrej jakości!).

Mam nadzieję, że wszystko Wam wyjaśniłem. Czołem!

1 komentarz:

  1. ja niestety mam telefon na Windowsie i nie mogę mieć instagrama :)

    będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń