Nowy numer z Gontarem na koniec lata

środa, 2 września 2015

Może już wspominałem, a może nie - wspólnie z Gontarem pracujemy na nowym kawałkiem, który to powstaje już dosyć długo. Spowodowane jest to utrudnieniami związanymi z brakiem wystarczającej ilości wolnego czasu, a także chwilowym brakiem sprzętu. No, teraz już "pełnego sprzętu".

Sytuacja wygląda tak, że część gratów mam, natomiast część z nich została w drugim mieszkaniu. Nie mówię o całej adaptacji akustycznej - podstawowym problemem jest brak statywu. Myślę nad jakimś prowizorycznym rozwiązaniem i bardzo możliwe, że w niedługim czasie ten numer już się pojawi, jednak niczego nie obiecuję.

Odchodząc od tematu, ubolewam nad kończącym się latem. Ostatnie miesiące minęły w chwilę - szczególnie, że większość upalnych dni spędzałem w pracy, a nie nad jeziorem. Pozostaje mi pozazdrościć wszystkim, którzy z tegorocznych wakacji skorzystali, a także przeprosić słuchaczy i czytelników za to, że tak długo mnie nie było, ale cóż, dorosłe życie stawia nas niejednokrotnie w sytuacjach bez wyjścia, kiedy to pasje schodzą na drugi plan. Życzcie mi zatem, bym w końcu w pełni mógł skupić się na muzyce i śmiać z tych, którzy wstają o piątej nad ranem, kiedy ja śpię.

Miłego dnia!

A, jeszcze jedno - jak lubicie wszelkiego rodzaju demotywatory, kwejki i podobne strony z obrazkami, to polecam Buziaki i Całusy; współpraca jest grana :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz