150000 wyświetleń "We dwójkę" i 50000 wyświetleń "Usłysz mnie" w serwisie YouTube!

czwartek, 17 września 2015

Zapomniałem pochwalić się paroma wynikami. Z dumą informuję, że utwór "We dwójkę" przekroczył magiczną liczbę 150000 odsłon - tym, którzy w jakiś sposób się do tego przyczynili, wypada podziękować, natomiast wszystkich tych, którzy jeszcze nie mieli okazji posłuchać, a lubują się w smutnych piosenkach o miłości, polecam sprawdzić.





Kolejny, nieco mniejszy sukces - w końcu dobiliśmy do 50000 wyświetleń, jeśli chodzi o "Usłysz mnie". W zasadzie trochę zdziwiony jestem, że tylko tyle, bo refren bardzo długo był moim faworytem i w tym przypadku liczyłem na więcej, biorąc pod uwagę sukcesy niektórych utworów.

No cóż, nic tylko się cieszyć z okrągłych liczb (takie lubię).

Mało nagrywam ostatnio, choć teoretycznie dużo planuję na przyszły rok, jednakże miło jest czasem pogadać - serdecznie zapraszam na mojego Facebooka, jeśli będziecie się nudzić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz