NAJPIĘKNIEJSZE "PIOSENKI" O MIŁOŚCI OD EBRO - TOP5

sobota, 10 października 2015

"Piosenki" to niekoniecznie trafne sformułowanie, jednakże są dwa powody, dla których piszę "piosenki", a nie "tracki". Po pierwsze - jest to fraza, która ma zdecydowanie więcej wyszukań, po drugie - nie widzę niczego złego w tymże słowie. Jest to najzwyklejszy w świecie synonim - przyjęło się, że raper nagrywa kawałki i rapuje, a nie śpiewa, ale prawda jest taka, że większość, a nawet zdecydowana większość, nie rozróżnia takich terminów i to właśnie "piosenki" są tym, czego szukacie, kiedy macie ochotę posłuchać czegoś nowego.

W mojej twórczości zdecydowanie najwięcej miejsca zajmują utwory o miłości. Nie jest to powodowane chęcią zjednania sobie szerszego grona słuchaczy - zwyczajnie piszę o tym, co uważam za priorytet w życiu. Tym są dla mnie uczucia do drugiej osoby, nie każdy niestety to rozumie i nie każdy rozumie tego typu podejście do muzyki. Co innego, kiedy nagrywa się coś totalnie komercyjnego i czerpie z tego zysk, a co innego, kiedy w Waszym życiu, szczególnie na polu uczuciowym, coś się zmienia i chcecie podzielić się tym ze swoimi słuchaczami. W końcu swoich słuchaczy należy szanować, tak sądzę. Mają prawo cieszyć się i smucić razem ze mną.

Z racji tego, że w mojej twórczości dominującą rolę odgrywają "piosenki" o miłości, toteż przygotowałem dla zainteresowanych ranking - TOP5 takich utworów (w moim mniemaniu):




1. EBRO - BALLADA O NIESPEŁNIONEJ MIŁOŚCI (2012)

Pierwsze miejsce - "Ballada o niespełnionej miłości". Numer, który zna już prawie każdy. O miłości niespełnionej, nieszczęśliwej - od początku do końca o miłości. Chyba zasłużenie.



2. EBRO - NAJBARDZIEJ (2010)

Z racji, że nagrałem ten utwór niespełna dwa lata po tym, jak po raz pierwszy stanąłem za mikrofonem, jego sukces wydaje się być wręcz absurdalny. "Najbardziej pragnę, by było nam łatwiej" - chyba nie tylko ja.



3. EBRO - WE DWÓJKĘ (2015)

Utwór, a właściwie i teledysk, który powstał przy współpracy z poznańskim Smoła Studio. Mogliście go usłyszeć w Radio Eska, a także w RMF MAXXX. Wypada podziękować również MyMusic za udostępnienie go na swoim kanale. Trzecie miejsce - "We dwójkę".




4. EBRO - USŁYSZ MNIE (2013)

Cóż, chyba jeden z sympatyczniejszych refrenów w moim wykonaniu!



5. EBRO - ZWĄTPIENIE (2012)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz