Ebro: Rapowe podsumowanie 2015 roku

środa, 30 grudnia 2015

Rok 2015 przyniósł wiele zmian - lepszych i gorszych - zakończyłem pewien rozdział w swoim życiu, rozpocząłem kolejny.

Dla mnie, jako artysty (nie lubię nazywać siebie raperem), ma to ogromne znaczenie - nie mówię o życiu prywatnym - wiele decyzji, które podjąłem, wyborów, których dokonałem, przekłada się bezpośrednio na moją twórczość muzyczną. Doświadczenia są największym natchnieniem, jakby nie patrzeć - te dobre i te złe. Czuję, że to wszystko mnie w jakimś sensie dopełniło. Dla Was, słuchaczy, to zapewne zła wiadomość. W planach mam utwory, które coraz trudniej będzie Wam zrozumieć - jakkolwiek nieudolne byłoby moje próby, to jednak te "udziwnienia" będą konieczne. Na pewno stałem się bardziej wszechstronny. Teledysk, z którego de facto nie jestem specjalnie zadowolony, obejrzano przeszło 200 000 razy - to chyba największy sukces, jeżeli chodzi o tegoroczne nagrania.

Mam coraz więcej czasu i chęci, by tworzyć nowe rzeczy - oby ten nadchodzący rok 2016 zaowocował czymś wyjątkowym - moim celem jest przede wszystkim stanie się artystą, jakich nie ma.


Dziękuję słuchaczom za wspieranie mnie i udostępnienia, a raperom za współpracę. Pamiętajcie, marzenia są Wasze, możecie z nimi zrobić to, co Wam się podoba - spełniać również!

"Jeżeli dziś jest najgorzej, jutro musi być jedynie lepiej".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz