Muzyczne plany na rok 2016

środa, 3 lutego 2016

Przeważnie wrzucam tutaj jedynie linki do nowych utworów, rzadko piszę o czymkolwiek, ale osoby, należą do tej garstki, która odwiedza mojego bloga, nie tylko Facebook'a, powinny mieć z tego jakąś nagrodę.

Długo zastanawiałem się nad rokiem 2016 - jak będzie on wyglądał, jeżeli chodzi o moją twórczość? W planach mam jeszcze kilka luźnych numerów, którymi postaram się Was przekonać do tego, co robię - wyjdzie jeszcze jeden "trapo-podobny" kawałek i jeden refleksyjny (w dość agresywnym tego słowa znaczeniu).

Potem, potem, potem... potem planuję skupić się na epce, która powinna się w tym roku pojawić - najwyższy czas. Mam na nią pomysł, do tego rapuję wystarczająco długo, by myśleć o albumie. Myślę, że to naturalna kolej rzeczy i etap, przez który każdy "artysta" powinien przebrnąć, jeżeli chce w jakimś stopniu "uwieńczyć" swoje dokonania, twórczość, a także pójść naprzód. Więcej informacji wkrótce - Ci, którzy tutaj zaglądają, wiedzą już teraz, że coś się szykuje, czekajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz