Zdrowieję!

poniedziałek, 15 lutego 2016

Wracam powoli do siebie. Przynajmniej gardło wraca, bo w dalszym ciągu męczy mnie katar. Planuję dokończyć jeden numer, który napisałem jakieś dwa tygodnie temu - wydaje mi się wart tego, by go nagrać i wrzucić na kanał, bo jestem z niego całkiem zadowolony.

Potem chyba zrobię sobie małą przerwę, ewentualnie dogram parę zwrotek. Chodzi o to, że zaopatrzyłem się w mnóstwo fajnych wtyczek, mnóstwo poradników i książek dotyczących obróbki dźwięku i chcę najpierw z tym pokombinować, by za jakiś czas Was zaskoczyć czymś fajnym. W planach są duże rzeczy!

Czasem mam wyrzuty sumienia, że w kółko piszę tutaj jedynie banały na temat planów muzycznych, wrzucam nowe numery i nic ponadto, ale cóż... gdybym zaczął pisać recenzje filmowe, to cały ten blog przestałby być blogiem muzycznym, prawda? Kiedyś to robiłem, jeszcze na starym blogu - teraz chyba uważam to za zbędne. Słuchajcie nowości, to wszystko, 5!

1 komentarz:

  1. Zdrowia życzę zatem i nowych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń