Trochę o liczbach, wyświetleniach i piosenkach

środa, 20 kwietnia 2016

Standardowo zaniedbuję bloga. W ostatnim czasie średnio mi się nagrywało, więc nic nowego nie wychodziło, ale to nieistotne, bo akurat mam na ukończeniu świeżą "piosenkę". Pozostaje mi poprawić refren i zrobić mash-up, dlatego też zabiorę się za to po weekendzie (czas odwiedzić uczelnię!). Jak już mowa o refrenie, zabrzmi on mniej więcej tak:


"Za oknami oknami wiosna, a mentalnie jesień,
jak daleko mnie zaniesie? Jak daleko mnie zaniesie?,
może wyjdzie mi na dobre to albo na złe, nie wiem,
jak daleko mnie zaniesie? Jak daleko mnie zaniesie?".

Lepiej się słucha niż czyta (chyba).

Jeżeli chodzi o liczby i wyświetlenia, to "Ballada o niespełnionej miłości" przekroczyła właśnie magiczną liczbę 200 000 wyświetleń. Serdecznie dziękuję wszystkim tym, którzy się do tego przyczynili!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz